Op woensdag 17 december vond in Burgers’ Zoo de kick-off plaats van de ‘Only 100 Left’ campagne. Via de campagne vragen wij samen met Okimono aandacht voor natuurbescherming.
Op woensdag 17 december vond in Burgers’ Zoo de kick-off plaats van de ‘Only 100 Left’ campagne. Via de campagne vragen wij samen met Okimono aandacht voor natuurbescherming en in het bijzonder voor een aantal bedreigde diersoorten en de stichtingen die zich voor deze dieren inzetten.
Voor Stichting Spots, Trees For All, Stadsbijen, Painted Dogs Conservation (winnaars van de Future for Nature Awards) en The Jane Goodall Institute Nederland zijn t-shirts met een boodschap ontworpen. Nederlands bekendste bioloog, programmamaker en ambassadeur van Future for Nature, dr. Freek Vonk, was aanwezig bij de kick-off en presenteerde de shirts voor deze campagne.
Alex van Hooff, directeur Koninklijke Burgers’ Zoo: “Burgers’ Zoo draagt het creatieve initiatief van de campagne ‘Only 100 Left’ een warm hart toe en heeft Okimono in contact gebracht met Stichting Future For Nature en diverse natuurbeschermingsorganisaties in Nederland en in het buitenland. Ook zetten wij onze eigen communicatiemiddelen graag in ter ondersteuning om de campagne de bekendheid te geven die het verdient. Met name de creativiteit van het project, de aantrekkelijke en exclusieve campagnelijn en de directe steun aan natuurbescherming vinden wij bij Burgers’ Zoo bijzonder inspirerend!”
Gerrit Weeren van Okimono: "De shirts zijn eco en fair en de opbrengst gaat naar de stichting of persoon die zich inzet voor de afgebeelde diersoort." De prijs ligt net onder de 45 euro en zijn te koop via www.only100left.org
Een centaur is een paardmens uit de Griekse mythologie. Een centaur heeft voor driekwart het lichaam…
Enkele seconde geleden
Een weerwolf is een mythologisch figuur dat vooral in de Europese folklore voorkomt. Een weerwolf is…
Enkele seconde geleden
De yeti (ook wel migyur, yeren of verschrikkelijke sneeuwman genoemd) zou volgens de verhalen een re…
Enkele seconde geleden